1בניה קלה ומתקדמת

שאול בנימין,מתמחה בבנית בתים ותוספות מבניה קלה ומתקדמת מפלדה דקת דופן,
בנית גגות עם פלדה דקת דופן נותנת מענה לבעיות בניה רבות, החל מבעיות הקשורות בהפרעה מינימאלית לשכנים, קיצור זמן הבניה, התחשבות באיכות הסביבה ועמידות ברעידת אדמה. המבנים עשויים מפלדה מגולוונת ומותאמים לבניה עם חיפויים שונים ועומדים בכל התקנים .
 
יתרונות בבניה מפלדה דקת דופן :
• קל משקל.
• עמיד ברעידת אדמה.
• מדויק.
• בידוד תרמי ואקוסטי גבוה.
• מינימום הפרעה לשכנים.
 
לצד הבניה הקונבנציונאלית המקובלת בישראל בבטון ובלוקים, מתחזקת מגמת הבנייה המתקדמת משלד פלדה המקובלת זה מספר עשורים ברחבי העולם וגם בישראל.
בתחום הגגות ישנה אפשרות של בנייה קלה על הגג.
 
היתרונות הבולטים בשיטת הבניה בפלדה דקת דופן :
• בניה ירוקה
• בניה מהירה, חסכון 30-50% בזמן הבניה
• בנייה איכותית ומדויקת
• בידוד תרמי, גבוה פי 2 מדרישת התקן וחסכון מיידי של כ 35% בצריכת החשמל
• בידוד אקוסטי גבוה
• עמידות גבוהה ברעידות אדמה
• פתרון אידיאלי לתוספות בנייה והרחבות, בניה קלה ותמ"א 38
 
כשמדובר בבנייה מתקדמת, הכוונה היא בדרך כלל לבנייה עם שלד פלדה, בשילוב רצפת בטון וממ"ד מבטון. קירות המבנה הם רב-שכבתיים, ויוצרים קיר מסיבי בעובי של 22ס"מ בעל בידוד משופר. את הקיר מחפים בחומרי גמר מוכרים, כגון טיח דקורטיבי וסוגי אבן למיניהם.

בית שנבנה בשיטת הבניה הקלה מהיסודות

בניה קלה

לא מעט פעמים נתקלנו במושג "בנייה קלה" ולא בדיוק הבנו מה זה אומר. במידה ואתם מתכננים שיפוץ, בניה או שינוי כלשהו בביתכם, כדאי מאד שתכירו את המושגים האלו. לשם כך, הכנו עבורכם "מילון מושגים" שיסביר לכם על כל המושגים שתמיד ששמעתם אבל אף פעם לא באמת ידעתם…

הכל על בניה קלה

מה זה בניה קלה? בנייה קלה, כשמה כן היא, בניה אשר מתבצעת באמצעות חומרים קלים. לוחות גבס, זכוכית, חומרים פלסטיים ואפילו פלדה הם רק חלק מהחומרים בהם נעזרים בתהליך הבניה. בנייה קלה נקראת גם "בניה מודולרית" ו"בניה מתועשת". בבניה קלה הקירות הפונים כלפי חוץ נבנים באמצעות אותם החומרים הקלים.

מה היתרונות של הבניה הקלה? היתרונות של הבנייה הקלה מתבטאים כמובן בהיבט הכלכלי ובמשך הזמן בו לוקח לבנות את המבנה. בנוסף, לבניה קלה לא חייבים צוות בנייה רחב דבר המשפיע גם על מחיר הבנייה.

יתרון נוסף מתבטא ב"ניקיון". רבים רואים בבנייה הקלה כ"בניה נקייה" וירוקה כלפי הסביבה. בשל החומרים הנוחים בהם משתמשים, הבנייה מאד נקייה ואינה מזהמת את הסביבה יחסית. בבניה הקלה לדוגמה, לא משתמשים בכלים כבדים.

מהם מבנים קלים? מבנים קלים הם מבנים שנבנו בשיטת הבניה הקלה ובחומרים בהם משתמשים בשיטה זו.

כמה זמן מתמשך תהליך הבניה הקלה? תהליך הבנייה הקלה מהיר במיוחד ביחס לשאר שיטות הבנייה. בית קל עשוי להיבנות אפילו תוך חודש ימים!

דוגמאות לבניה קלה? רבים בונים יחידות דיור באמצעות שיטה זו. ברוב המקרים בהם מבצעים תמ"א 38 בונים באמצעות שיטת הבניה הקלה.

בנייה קלה – ממה להיזהר?

"מה שבא בקלות, עלול ליפול בקלות" – כמו בכל תחומי הבניה והשיפוצים, עליכם לבחור באיש מקצוע אמין, וותיק ומקצועי שיבצע עבורכם את העבודה הטובה ביותר. כשמדובר במבנים, מדובר בביטחון שלכם ושל הילדים שלכם.

 

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אתכם להתקשר, להתייעץ, להתרשם וליהנות מתמיכה לאורך כל הדרך. אתם מוזמנים לקרוא המלצות על עבודות הבניה של שאול בנימין, בעל וותק של למעלה מ20 שנה בתחום ולהתחיל לבנות בצורה חכמה, מודרנית ומקצועית.

תוספת מבניה קלה על גג קיים

תוספת מבניה קלה על גג קיים מקונסטרוקצית דקת דופן

תוספת מבניה קלה על בית קיים מקונסטרוקציה דקת דופן בחיפוי פאנל מבודד .

היתרונות בבניה קלה

בנייה קלה

בנייה קלה היא שיטת בניה מתקדמת בה נעזרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובחומרים קלים ו"ידידותיים" לסביבה. הבנייה הקלה, נקראת גם "בניה מתועשת" ו"בניה ירוקה" בשל תהליך הבנייה המהיר והידידותי לסביבה.

בשנים האחרונות יותר ויותר מבנים בישראל נבנים באמצעות שיטת הבניה הקלה. בהזמנת עבודה בשיטת הבניה הקלה תוכלו לבחור האם להזמין תהליך הכולל את תכנון ההקמה והביצוע את עבודת הביצוע בלבד.

מהם יתרונות הבניה הקלה?

לבניה הקלה יתרונות רבים:

  • מחיר – עלויות הבניה הקלה קטנות במיוחד ביחס לשאר שיטות הבנייה.
  • ידידותית לסביבה – בתהליך הבנייה הקלה אין צורך לפנות כמות גדולה של פסולת ולא נוצר אבק כמו בשאר שיטות הבנייה.
  • גימור הקירות – בשיטה זו גימור הקירות והמבנה עצמו חלק במיוחד. בשל העובדה שאין כל שימוש בבלוקים ובטון.
  • זמן קצר – תהליך הבנייה הקלה מהיר במיוחד. ישנם מבנים שתוכלו לבנות תוך מספר חודשים בלבד.
  • עונות השנה – תהליך הבנייה הקלה אינו תלוי בתנאי מזג האוויר ואינו מעכב את תהליך הבנייה.
  • איכותית – הבנייה הקלה איכותית במיוחד, חומרי הגלם בהם משתמשים איכותיים ומתקדמים וידועים ביכולת בידוד ברמה גבוה. מבנים שנבנו באמצעות שיטת הבנייה הקלה יהיו מבודדים מרעש.

בנוסף, בשל הנוחות התרמית שבבתי הבניה הקלה, הוצאות המבנה על חימום וקירור קטנות, קיימת מודעות לתכנון המתחשב בסביבה ואמצעים מתקדמים שיבטיחו את הנוחות בתנאי המחייה.

בניה מהירה, ראש שקט ומקסימום איכות

מחפשים פתרון מהיר לדיור? מעוניינים להוסיף חדרי דיור או יחידות נוספות למבנה שלכם? מחפשים פתרון דיור במחיר זול במיוחד? בנייה קלה היא התשובה שלכם לכל השאלות.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם שאול בנימין, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בענף הבניה, קבלן שיפוצים מומחה, אמין ומקצועי, שיסייע לכם להפוך את המבנה שלכם לבית חלומותיכם.

הבניה הקלה היא הבניה המודרנית ומהווה פתרון חדשני, ירוק ואיכותי ולאיכות חיים נפלאה. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו על מנת לקרוא מידע נוסף אודות שיטות הבניה השונות, לצפות בתיק העבודות שלנו ובהמלצות לקוחותינו.

"שמדובר באיכות חיים שלכם ושל הילדים אסור להתפשר!"




ככה בונים בבניה קלה ומתקדמת

Call Now Button דילוג לתוכן