1בניית ממ"דים וחדרי ביטחון

שאול  בנימין קבלן בנייה של חדרי ממ"ד וחדרי ביטחון לבניינים ולבתים פרטיים. חדרי הביטחון נבנים על פי תקן הג"א ופיקוד העורף כולל סט ממ"ד תקני, המאושר על ידי פיקוד העורף:
• דלת הדף דירתית על פי תקן ישראלי 4422: פח 3 מ"מ ללא סף בולט.
• חלון פנימי מאלומיניום עם זיגוג 9.52 מ"מ מפולי קרבונט (חלון זכוכית כנף ציר).
• חלון הדף רסיסים – עובי פלדה 18 מ"מ (חד כנפי חיצוני).
• שני צינורות אוורור ""4 – על פי תקן ישראלי 4422.
• צינור אוורור "8 – על פי תקן ישראלי 4422.
• נקודות חשמל: (שקע, מאור + מנורת חירום, מפסק), נקודת טלפון, נקודת טלוויזיה.
• ריצוף.
• טיח ממ"ד – על פי תקן ישראלי

בונים ונדרשים לממ"ד? יש ברשותכם מבנה ואתם נדרשים להוספת ממ"ד? בניית ממ"דים הפכה לדרישה בסיסית בבניה בעקבות מלחמת המפרץ הראשונה. גם כיום לאחר שנים של שקט "יחסי", נדרשים המעוניינים בבניה, להקים ממ"דים בכל מבנה חדש. "מרחב מוגן דירתי" הינו חדר העשוי בדרך כלל מבטון מזויין ובעל תכונות טכניות שונות כמו קירות בעובי של לפחות 25 ס"מ. לכך מוסיפים אלמנטים שונים כמו פלאנג' ומערכת אוורור תקנית.

שמי שאול בנימין ואני קבלן בניה ושיפוצניק ותיק הפועל באזור המרכז. עם השנים בניתי לא מעט ממ"דים עבור דירות, בתים ומבנים שונים. אני מאמין שבניית ממ"ד חשוב שתעשה היטב ועל פי התקן. בניה נכונה של ממ"ד ואבזורו עוזרת לקדם את אישורי הבניה וחוסכת עיכובים נלווים כמו חיבור לחשמל.

בניית ממ"ד עם יתרון משמעותי

רבים רואים בממ"ד בעיה, עם זאת בעזרת תכנון וביצוע נכונים, חדר מאסיבי זה הופך ליתרון. לצורך כך נדרשת מקצועיות ודמיון. קבלו מספר יתרונות בממ"ד:

  • חדר שימושי לכל עניין – הקירות המאסיביים של הממ"ד אינם מפריעים כלל וחדר זה יכול להיות רב שימושי. ממ"דים רבים משמשים כחדר שינה, חדר עבודה וכן מקום אחסון. אנו בונים ממ"ד ברמת גימור גבוהה עבור כל שימוש אפשרי ומבצעים התאמות שהופכות חדר זה להסטתי ונוח.

  • ביצוע תקני ומהיר – לחוצים בזמן? בניית ממ"ד אינה אורכת זמן רב כשמתכננים זאת נכון. על פי תקנות הרישוי החדשות שנכנסו לתוקף, היתר לבניית ממד יינתן תוך 45 ימים ממועד הבקשה. צוות הבניה שברשותי מבצעים את כל המהלכים בכדי לסיים את הבנייה במהירות וביעילות וזאת על פי התקן וללא פשרות.

  • ממ"ד בעלות אפקטיבית – אין חובה להילחץ בגלל ממ"ד ובטח לא לפרוץ את מסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם. לפני בניית ממ"ד אנו מכינים תכנית עבודה מפורטת וזאת יחד עם המהנדס. אנו מגישים לכם הצעת המחיר שקופה וברורה ואנו מקפידים לעמוד בתנאיה.

בניית ממ"דים באחריות

 

הממ"ד שלכם מהווה מקור של שקט נפשי לא רק במובן הביטחוני המקובל אלה גם בהקשר של אחריות. בנוסף, אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו גם זמן רב לאחר הביצוע. כשיש בעיה או שאלה, כל שצריך לעשות זה לפנות אלינו. למידע נוסף על בניית ממ"דים צרו עמי קשר עוד היום במספר 052-6357702 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

בניית ממ"ד רק למקצוענים

בניית ממ"דים

שמי שאול בנימין ואני קבלן בניה ותיק הפועל באזור המרכז. עם השנים בניתי לא מעט ממ"דים עבור דירות, בתים ומבנים שונים. אני מאמין שבניית ממ"ד חשוב שתעשה היטב ועל פי התקן. בניה נכונה של ממ"ד ואבזורו עוזרת לקדם את אישורי הבניה וחוסכת עיכובים נלווים כמו חיבור לחשמל.

בניית ממ"ד עם יתרון משמעותי
רבים רואים בממ"ד בעיה, עם זאת בעזרת תכנון וביצוע נכונים, חדר מאסיבי זה הופך ליתרון. לצורך כך נדרשת מקצועיות ודמיון. קבלו מספר יתרונות בממ"ד:

· חדר שימושי לכל עניין – הקירות המאסיביים של הממ"ד אינם מפריעים כלל וחדר זה יכול להיות רב שימושי. ממ"דים רבים משמשים כחדר שינה, חדר עבודה וכן מקום אחסון. אנו בונים ממ"ד ברמת גימור גבוהה עבור כל שימוש אפשרי ומבצעים התאמות שהופכות חדר זה להסטתי ונוח.

· ביצוע תקני ומהיר – לחוצים בזמן? בניית ממ"ד אינה אורכת זמן רב כשמתכננים זאת נכון. על פי תקנות הרישוי החדשות שנכנסו לתוקף, היתר לבניית ממד יינתן תוך 45 ימים ממועד הבקשה. צוות הבניה שברשותי מבצעים את כל המהלכים בכדי לסיים את הבנייה במהירות וביעילות וזאת על פי התקן וללא פשרות.

· ממ"ד בעלות אפקטיבית – אין חובה להילחץ בגלל ממ"ד ובטח לא לפרוץ את מסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם. לפני בניית ממ"ד אנו מכינים תכנית עבודה מפורטת וזאת יחד עם המהנדס. אנו מגישים לכם הצעת המחיר שקופה וברורה ואנו מקפידים לעמוד בתנאיה.

בניית ממ"דים באחריות
הממ"ד שלכם מהווה מקור של שקט נפשי לא רק במובן הביטחוני המקובל אלה גם בהקשר של אחריות. בנוסף, אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו גם זמן רב לאחר הביצוע. כשיש בעיה או שאלה, כל שצריך לעשות זה לפנות אלינו. למידע נוסף על בניית ממ"דים צרו עמי קשר עוד היום או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם. 052-6357702

בניית ממ"ד

יציקת קירות ממ"ד

נגן וידאו

יציקת תקרת ממ"ד

זה הזמן לבנות ממ"ד

קבלן לבניית ממ"ד בדירה קיימת

מהן הנחיות פיקוד העורך בנוגע לממ"ד? מה שלבי העבודה בהוספת ממ"ד לדירה קיימת? איך בוחרים קבלן לבניית ממ"ד?

פיקוד העורף מגדיר ממ"ד, או במילים אחרות מרחב מוגן דירתי, כחדר עשוי בטון שממוקם בתוך מרחב הדירה ובו חלון הדף עם שני חלקים ודלת הדף ייעודית. היתרון העיקרי של הממ"ד הוא חלק חיצוני עשוי פלדה מונעת רסס, לצד חלקים פנימיים אטומים בפני גז. כמו כן, חוק הממ"דים קובע שחובה להוסיף את המרחב המוגן הדירתי בכל בית שנבנה מאז שנת 1992. השאלה המתבקשת היא מה התהליך שאותו צריך לעבור מול קבלן לבניית ממ"ד במבנים שנבנו קודם לכן או בכל דירה קיימת אחרת.

שלבי עבודה מול קבלן לבניית ממ"ד

החוק בישראל מחייב קבלת היתרים לצורך התנהלות מול קבלן לבניית ממ"ד והוספתו לדירה קיימת. בשלב הראשון נדרשים בעלי הדירה לברר מול הרשות המקומית זכות לתוספות בנייה בנכס ובשלב השני הם צריכים להגיש בקשה להיתר שינוי המבנה. רק לאחר קבלת האישורים הללו יש טעם ליצור קשר עם קבלן לבניית ממ"ד ולגשת לתחילת הבנייה בפועל.

מה כוללת בניית ממ"ד?

מלבד השגת אישורים, תכנון תכניות עבודה והנחת הביב, קבלן לבניית ממ"ד נדרש לחבר אותו למבנים הקיימים ולדאוג לאיטום גגות, חיבורי חשמל ועבודות הגמר. הדרך המומלצת לבנות ממ"ד היא באמצעות יציקת בטון בהתזה באמצעות משאבה מיוחדת, אך ניתן כמובן להתייעץ עם קבלן לבניית ממ"ד לגבי התאמה ספציפית של הצרכים והדרישות. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהשיטה של יציקת בטון בהתזה חוסכת את הצורך בבניית עץ ליציקות, אך מנגד היא מלווה בהפקת לחות ואדים ולכן מחייבת בידוד משאר הבית.

הערך המוסף של קבלן רשום

בחירת קבלן לבניית ממ"ד תשפיע באופן ישיר על עמידה בתקציב ובלוח הזמנים. כדאי לתת עדיפות לקבלן רשום ולוודא ניסיון שיש לו בפרויקטים מן הסוג הזה. כמו כן, קבלן מקצועי יכול לרכז את כל התהליך המורכב של בניית ממ"ד ובמידת הצורך לעמוד לרשות הלקוח בהגשת הבקשה להיתר, בקבלת האישורים מהעירייה ובשאר המטלות הבירוקרטיות הרלוונטיות לפרויקט.
​אים  גם  אתה רוצה ממ"ד תיקני  לייעוץ והצעת  מחיר 0526357702

בניית ממ"ד בדירה קיימת

קבלן לבניית ממ"ד-והיתרונות לבעלי דירות

מה היתרונות של בניית ממ"ד בבית הפרטי? מדוע מדובר בהשקעה משתלמת? למה כדאי להתייעץ עם קבלן לבניית ממ"ד?

מרחב מוגן דירתי עשוי בטון, כולל חלון הדף ודלת הדף ואטום בפני גז. כל אלו הופכים את המרחב המוגן לפתרון אידיאלי עבור בעלי בתים ודירות שרוצים לשפר את תחושת הביטחון האישי. בניית ממ"ד היא אמנם חובה במבנים חדשים שנבנו החל משנת 1992, אך הרבה בעלי דירות צריכים לדעת מה לעשות כדי להוסיף אותם לבית הקיים. את זה ניתן לעשות במסגרת שיפוץ יסודי ולאחר התייעצות עם קבלן לבניית ממ"ד.

היתרונות של בניית ממ"ד
יש כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון עוד לפני שפונים לקבלן לבניית ממ"ד ומקבלים הצעת מחיר מסודרת. בראש ובראשונה, הממ"ד מגביר את יכולת המיגון בעת מלחמה או טרור. בעזרת הממ"ד ניתן להקנות תחושת ביטחון לכל בני המשפחה ולאורחים. שנית, הממ"ד מגדיל את שטח הבית ואף משביח את הנכס. מהבחינה הזו התייעצות עם קבלן לבניית ממ"ד היא לא רק השקעה משתלמת לטווח הקצר, אלא גם דרך מצוינת להקפיץ את ערך הנכס בעשרות אחוזים לפני השכרה או מכירה.

התייעצות עם קבלן לבניית ממ"ד
כדאי להתייעץ עם קבלן לבניית ממ"ד כדי להבין איך להשיג את האישורים הנדרשים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בעלי בתים פרטיים לא יכולים להחליט על דעת עצמם שהם בונים ממ"ד כי עליהם לקבל אישור מטעם העירייה וגורמי האכיפה. מעבר לכך, הוספת ממ"ד במבנים רבי קומות מתבצעת בצורה אחרת מאשר בבתים צמודי קרקע. רק קבלן לבניית ממ"ד יכול להצביע בפועל על ההבדלים ולחסוך ללקוח זמן ומאמץ.

בחירת קבלן מקצועי לפי לוח זמנים
בניית ממ"ד נמשכת בממוצע חודש וחצי עד שמונה חודשים. עם זאת, באמצעות קבלן שיפוצים מורשה ניתן לקצר משמעותית את משך הבנייה ולחזור לשגרה במהירות. כמו כן, קבלן לבניית ממ"ד יכול לנצל את תהליך הבנייה על מנת לחזק את המבנה מפני רעידות אדמה ונזקי טבע אחרים. במקרים כאלה הממ"ד משמש כבסיס או תמיכה לבית הקיים ובשעת חירום הוא עשוי להציל חיים.

Call Now Button דילוג לתוכן