שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

הגיעו מים עד נפש? מעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה? כל כך כיף להתקלח, המים זורמים ומשיבים נפש. עם זאת, אזור זה הספוג בלחות ומים, נוטה להתבלות ומהווה מקור ללא מעט בעיות. זה כולל בעיקר דליפות ועובש. בעיקר נכון הדבר כשהאמבטיה לא נבנתה היטב עם כל השיפועים והאיטומים המתאימים. אמבטיה לא אטומה או מעופשת הופכת למקום לא נעים ואף מפגע של ממש. אין צורך להמתין לצרות בשביל לשדרג את חדר האמבטיה ורבים משפצים בשביל איכות החיים בלבד. החלפת חרסינות, סניטציה וריהוט מכניסים קסם חדש לחיים לשעות רבות של עונג.

שמי שאול בנימין ואני שיפוצניק הפועל באזור גוש דן מזה שנים רבות. אני מאמין ששיפוץ טוב נעשה כך שיחזיק שנים רבות. הדבר נכון במיוחד כשמדובר על שיפוץ חדר אמבטיה, שבו יש להקפיד על כל פרט ולעשות שימוש בחומרים איכותיים ועל פי התקן בלבד.

משפצים עם הטובים ביותר

שיפוצניקים יש הרבה, עם זאת יכול להיות רק שיפוצניק אחד שהוא הטוב ביותר עבורכם. קבלו מספר יתרונות שיוכלו להועיל לכם בשיפוץ הקרוב:

·         עבודה מקצועית – בשנים הרבות בהן אני עובד בבתים ובעסקים, ראיתי לא מעט "חיפופים" שהובילו למצבים לא נעימים. אלה עלו לא מעט ללקוחותיי. אני מקפיד על עבודה מקצועית ומדויקת תוך שימוש במיטב החומרים הנדרשים. זאת לאחר תכנון מוקפד.

·         שירות מושלם – זמן השיפוץ אינו קל לאף אחד. הרבה רעש, תנועת אנשים ולכלוך רב. לכן, הדבר החשוב ביותר שמשפץ טוב צריך להקפיד עליו זה לוחות זמנים. זה מתחיל מהיום הראשון בעבודה עם הגעת צוות השיפוץ ועד לרגע הסיום שבו מפנים את הפסולת ומנקים.

·         אחריות מלאה – לעיתים מתעוררות לאחר השיפוץ שאלות ובעיות. משפץ טוב יציע לכם אחריות על עבודתו וכדאי להתעקש על כך. אנו זמינים לכל בעייה שמתעוררת גם זמן רב לאחר שעבדנו אצלכם. זאת מתוך ידיעה שיש לנו ביטחון מלא בעבודתנו.

שיפוץ חדר אמבטיה במחיר נהדר

זה לא זול לשפץ והרבה פעמים נסחפים וגולשים מעבר לתקציב. הדבר נובע מתאום ציפיות בעייתי ותכנון לקוי. אני מאמין ששירות טוב נעשה במחיר ויחס הוגנים כלפי הלקוחות. לכן, מתבצע תכנון קפדני של השיפוץ הכולל הצעת מחיר שקופה וברורה. למידע נוסף על שיפוץ חדר אמבטיה צרו איתי קשר במספר 052-6357702 או השאירו פרטים ואחזור אליכם עם הצעה שתגרום לכם לחייך.

Call Now Button דילוג לתוכן